قوانین استفاده از سرویس زی لایسنس

قوانین و مقرارت و سیاست استفاده از سرویس زی لایسنس

لطفا قوانین و شرایط این توافق‌نامه را با دقت مطالعه فرمائید، هنگام استفاده از تمامی خدمات زی لایسنس موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، زی لایسنس به عنوان یک وب‌سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

این سند قراردادی بین وبسایت زی لایسنس، کاربران، خریداران و استفاده کنندگان است.
چنانچه بازدیدکننده قصد ثبت نام و استفاده از سرویس زی لایسنس را دارد، باید قبل از اقدام، شرایط استفاده از سرویس زی لایسنس را مطالعه نماید. ورود، عضویت و خرید کاربر از سایت زی لایسنس به منزله پذیرش کلیه قوانین از سمت وی است. در ادامه تمامی مواد و شرایط برای نحوه استفاده کاربر از خدمات زی لایسنس  آورده شده است.

کاربران باید توجه کنند که کلیه اصول و قوانین زی لایسنس مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. قرارداد حاضر، حقوق و مسئولیت های کاربران را به هنگام بهره برداری و استفاده از خدمات زی لایسنس بیان می کند. بنابراین کاربران بایستی مفاد درج شده را با دقت مطالعه و برای استفاده از خدمات زی لایسنس تصمیم گیری نمایند. امکان دارد این قوانین در طول زمان تغییر کنند که در همین صفحه متعاقبا اعلام می شوند.

قوانین و مقررات:

نحوه استفاده : هرگونه استفاده نادرست از سایت، به منزله نقض قوانین و مقررات است و مسئولیت قانونی متوجه شما خواهد شد.

استفاده مجاز: با خرید سرویس، خریداران مجوز استفاده را از وبسایت زی لایسنس به دست می‌آورند. استفاده از آنها باید مطابق با شرایط و قوانین مندرج صورت گیرد.

حفظ امنیت حساب کاربری: حفظ امنیت حساب کاربری شما به عهده خودتان است و هرگونه سوء استفاده از آن به عهده شما خواهد بود.

محدودیت‌ها: هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات سایت یا سرقت حقوق مالکیت فکری از سوی شما ممنوع است و مشمول پیگیری قانونی خواهد بود.

تعریف و شرایط لایسنس‌دهی: لایسنس های ایجاد شده توسط سایت قابل مدیریت است ، بعد از خرید قادر خواهید بود لایسنس ایجاد کنید و روی محصولات خود از لایسنس ایجاد شده استفاده کنید.

تغییرات ، به روزرسانی‌ و پشتیبانی: زی لایسنس برای کمک به کاربران، پشتیبانی فنی  ارائه می‌دهد. همچنین در هر زمان ممکن است تغییرات و به روزرسانی هایی روی سایت اتفاق بیفتد.

بخش قوانین حقوقی:

صلاحیت و محدودیت‌ها:

استفاده از این وبسایت فقط برای اهداف قانونی و صحیح مجاز است.
شما مسئولیت خرید و استفاده صحیح از لایسنس‌هایی که از طریق سایت دریافت می‌کنید را بر عهده دارید.
شما موظفید تمامی اطلاعات ارائه شده در حساب کاربری خود را به‌روز نگه دارید.

حقوق مالکیت فکری:

تمامی حقوق مالکیت فکری مربوط به سایت زی لایسنس متعلق به صاحبان اصلی آن می‌باشد.

هرگونه استفاده غیرمجاز از لوگو ، کپی‌برداری ، بازنویسی ، نام تجاری ، سایر سرویس ها و خدمات مربوط به سایت ممنوع است و می‌تواند منجر به پیگرد قانونی شود.

مسئولیت‌ها و تعهدات:

شما موظفید تمامی اطلاعات شخصی ارائه شده به سایت را به صورت صحیح و دقیق وارد کنید.

شما موظف به حفظ رمز عبور حساب کاربری خود می‌باشید و مسئولیت هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز یا سوء استفاده از حساب کاربری شما به عهده شما خواهد بود.

سیاست حریم خصوصی:

زی لایسنس با اهمیتی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای ثبت نام و استفاده از سروی ها، اطلاعاتی مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و سایر جزئیات مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های زی لایسنس قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد لازم است اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌ که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج نام، ایمیل، شماره تلفن و سایر جزئیات مورد نیاز، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

زی لایسنس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، زی لایسنس می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت زی لایسنس، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به زی لایسنس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه زی لایسنس را از خود سلب می‌کند. زی لایسنس هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای زی لایسنس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که زی لایسنس همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی زی لایسنس و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و زی لایسنس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

زی لایسنس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

پس از ورود به سایت  زی لایسنس  شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات زی لایسنس نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.

زی لایسنس  کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.

زی لایسنس  به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت اطلاعاتی از قبیل IP شما برای اینکه از آخرین ورود خود به حساب مطلع شوید را جمع آوری و به صورت امن نزد خود نگهداری می کند.

زی لایسنس  جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را به صورت رمز شده در پایگاه های داده خود ذخیره میکند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیر مجاز به آن ها، این اطلاعات قابل استفاده توسط دیگران نیستند؛ اگر چه نمیتوانیم هیچ تضمینی در این رابطه به شما بدهیم.

امیدواریم كه بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم كه از اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد.  زی لایسنس  تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های معقول را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را كه از شما در اختیار دارد،‌ حفظ كند. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبكه های امنی ذخیره می شوند اما متاسفانه،‌ با وجود فناوری فوق و ادوات امنیتی، نمی توان ایمنی هیچ مخابره داده ای از طریق اینترنت را به صورت %100 تضمین كرد.

بنابراین ما نمی توانیم این اطمینان را به صورت قطعی بدهیم كه اطلاعاتی كه برای ما می فرستید،‌ در حین ارسال (مخابره) در هر شرایطی در امان خواهند بود و علاوه بر آن نمی توانیم مسئولیت اتفاقات ناشی از دسترسی غیر قانونی به اطلاعات شخصی شما را قبول كنیم. (همانند دسترسی ISP ها به اطلاعات ارسالی از رایانه شما)  زی لایسنس  مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

جمع‌آوری اطلاعات: در زمان استفاده از سرویس‌های ما، ممکن است اطلاعات شخصی از شما جمع‌آوری شود. این اطلاعات ممکن است شامل، اما به آن محدود نیست:

  • اطلاعات تماس شما مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و سایر جزئیات مورد نیاز
  • اطلاعات پرداخت برای فرآیند خرید و لایسنس‌دهی
  • اطلاعات تراکنش‌ها و استفاده از سرویس‌ها
  • اطلاعات دیگری که شما به ما ارائه می‌دهید یا از طریق استفاده از سرویس‌های جمع‌آوری میشود.

استفاده از اطلاعات: ما از اطلاعات شخصی شما برای ارائه و بهبود خدمات استفاده می‌کنیم. علاوه بر این، ممکن است از اطلاعات شما برای مقاصد زیر استفاده کنیم:

  • تأیید هویت و صحت اطلاعات شما.
  • برقراری ارتباط با شما و پاسخ به درخواست‌ها و سوالات شما.
  • ارسال اطلاعیه‌ها، اخبار و به‌روزرسانی‌ها مرتبط با سرویس‌ها و محصولات ما.
  • تحلیل و بهبود عملکرد سایت و خدمات.
  • رعایت قوانین و مقررات قانونی.

حفظ اطلاعات: تمامی اطلاعات وارد شده از جانب شما در هنگام ثبت نام در نزد زی لایسنس محفوظ است. ما تمهیدات مناسبی را برای حفظ امنیت و ناشی‌شدن از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام می‌دهیم.

دسترسی و تغییرات در اطلاعات : شما می‌توانید از حق دسترسی، اصلاح، یا حذف اطلاعات شخصی خود استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: تنها راه ارتباطی زی لایسنس با کاربران از طریق مشخصات درج شده در بخش تماس با ما بوده اگر سوالی ، نظری یا پیشنهادی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

تغییرات قوانین و مقررات و سیساست : این قوانین و مقررات و سیاست حریم خصوصی ممکن است در آینده تغییر کنند. لذا از زمان به روزرسانی، بررسی و مرور این صفحه را توصیه می‌کنیم. در صورت تغییر در قوانین و مقررات سایت، ما ممکن است این صفحه را به روز رسانی کنیم و در صورت لزوم مشتریان را مطلع سازیم.

توصیه به شما : توصیه می‌شود قبل از استفاده از سایت و خرید سرویس ، قوانین و سیاست حریم خصوصی را به دقت مطالعه کنید. با خرید و استفاده از خدمات سایت، شما به قوانین و شرایط استفاده از سایت موافقت خود را اعلام می‌کنید.

 تغییرات توافقنامه

سایت زی لایسنس حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

پرسش ها و پیشنهادها

در صورتی که درباره این سیاست ها پرسشی دارید یا پیشنهادهایی برای تغییرات و بهبود آن ها دارید، با استفاده از فرم ارتباط با ما آن را با تیم زی لایسنس در میان بگذارید.