به زی لایسنس خوش آمدید! در این بخش، میتوانید اطلاعات و پاسخهایی برای سوالات متداول کاربران درباره لایسنسگذاری و مقرارت مربوط به استفاده از سایت زی لایسنس مشاهده کنید.
سوالات متداول درباره لایسنس گذاری و استفاده از زی لایسنس
لایسنس چیست و چگونه کار میکند؟
لایسنس به مجوز یا حق استفاده از یک محصول یا خدمات مرتبط است. زی لایسنس این امکان را به کاربران میدهد که برای محصولات خود لایسنس تولید کرده و محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا مشتریان با داشتن لایسنس مخصوص خود بتوانند از محصولات استفاده کنند.
سرویس زی لایسنس برای چه چیزی مورد استفاده قرار میگیرد؟
بصورت کلی توسط سرویس زی لایسنس میتوانید برای کلیه ” کدها و پروژه های php ، اسکریپت، سیستم های فروشگاهی ، سایت ساز، قالب، افزونه ” مجوز و لایسنس تعریف کنید. فرقی نمی کند سورس ، قالب و افزونه شما وردپرس باشد یا ووکامرس ، صفر تا صد توسط خودتان برنامه نویسی شده است یا خیر … به کمک این نرم افزار قابلیت تعریف لایسنس و محدود سازی آن را خواهید داشت. باتوجه به اینکه این سرویس دارای API اختصاصی می باشد، لذا با استفاده از آن می توانید بر روی هر زبان برنامه نویسی و با استفاده از دانش کدنویسی بروی تمامی محصولات خود لایسنس قرار دهید.
چگونه میتوانم لایسنسی برای محصولات خود ایجاد کنم؟
برای ایجاد لایسنس برای محصولات، کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش “ایجاد لایسنس” بروید. سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و لایسنس مورد نظر را ایجاد کنید.
آیا محدودیتهایی برای استفاده از لایسنسها وجود دارد؟
بله، هر لایسنس دارای مقررات و شرایط خاص خود است که هنگام ایجاد روی لایسنس محدودیت مورد نظر خود را ایجاد میکنید.
آیا امکان غیرفعال سازی یا تغییر لایسنس وجود دارد؟
بله، امکان غیرفعال سازی و تغییر لایسنس وجود دارد. اینکار از طریق پنل کاربری که در اختیار دارید قابل انجام است.
چگونه میتوانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟
میتوانید از طریق صفحه تماس با ما یا ایمیل پشتیبانی، با تیم ما در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی زی لایسنس در هر زمان برای کمک به شما در دسترس است.
چگونه میتوانم از خدمات پشتیبانی زی لایسنس استفاده کنم؟
در هرلحظه از شبانه روز با ارسال ایمیل یا تماس با ما میتوانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده کنید.
آیا لایسنسها دائمی هستند یا مدت زمان محدودی دارند؟
بله ، تاریخ انقضاء بصورت کاملا دقیق روز – ماه – سال بصورت کاملا شمسی قابل تعریف است و پس از آن تاریخ لایسنس غیرفعال میگردد. مجددا قابلیت بروزرسانی و تمدید تاریخ را نیز دارید. لایسنس ها بر اساس تنظیماتی که هنگام ایجاد برای آن تعیین میکنید میتواند دائمی یا دارای محدودیت زمانی باشد.
آیا لایسنسها انتقال پذیر هستند؟
بله، در پنل کاربری میتوانید آدرس دامنه استفاده کننده لایسنس را تغییر دهید.
آیا برای استفاده از لایسنسها نیاز به ثبتنام در سایت زی لایسنس است؟
بله، برای استفاده از لایسنس لازم است در سایت ثبت نام کنید تا برای ایجاد لایسنس به پنل کاربری دسترسی داشته باشید.
آیا محصولات خاصی از لایسنسگذاری مستثنی هستند؟
درصورت که محصول از نظر قانونی مشکلی نداشته باشد کاربران میتوانند برای محصولات خود محصول مورد نظر را در پنل افزوده و اقدام به ایجاد لایسنس برای محصول خود کنند.
چگونه میتوانم از زی لایسنس برای حفاظت از حقوق مالکیت فکری استفاده کنم؟
با استفاده از لایسنس های تولید شده توسط زی لایسنس میتوانید جلوی انتشار غیرمجاز محصول خود را بگیرید. و استفاده از محصولات خود را محدود به لایسنس هایی که به فروش رسانده اید کنید.
آیا هزینههای مربوط به خرید قابل بازپرداخت است؟
بله، درصورتی که مشکلی در سرویس وجود داشته باشد و مشکل بررسی و تایید شود هزینه قابل بازگشت است.
چگونه میتوانم از سایت زی لایسنس استفاده کنم؟
بعد از ثبت نام و خرید سرویس مورد نظر میتوانید از مزایای سرویس زی لایسنس استفاده کنید.
چگونه میتوانم محصولاتم را با استفاده از لایسنس زی لایسنس به فروش بگذارم؟
پس از ایجاد لایسنس برای محصولاتتان، میتوانید این لایسنسها را به مشتریان یا خریداران ارائه دهید. آنها میتوانند با استفاده از این لایسنسها، محصولات شما را بعد از ورود لایسنس استفاده کنند.
آیا از این سرویس میتوان برای محصولات وردپرسی استفاده کرد؟
بله، با استفاده از این سیستم میتوانید برای تمامی قالب ها و افزونه های وردپرس نیز لایسنس گذاری و محدودیت ایجاد کنید.
آیا بدون دانش برنامه نویسی میتوانیم از سرویس زی لایسنس استفاده کنیم؟
بله ، کاملا قابل انجام است و نیاز به دانش برنامه نویسی خیلی زیادی ندارید و به راحتی قابل انجام است. زی لایسنس دارای آموزش ویدئویی و مستندات لازم نیز میباشد و در هر زمانی که در پروسه لایسنس گذاری روی محصولاتتان به مشکل برخوردید کارشناسان ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما خواهند بود.
تماس با پشتیبانی: اگرجواب سوال خود را دریافت نکردید میتوانید از طریق صفحه “تماس با ما” یا ایمیل پشتیبانی، با تیم پشتیبانی زی لایسنس در ارتباط باشید. تیم ما همواره برای ارائه راهنمایی و پاسخ به سوالات شما آماده است.